Deze dagen stond toch wel in het teken van samen zijn. Het begon donderdagavond met samen gourmetten bij vriendin E. er was een man of 25 dus heel wat te kletsen. Vrijdagavond werden we spontaan uitgenodigd bij zus Nance om japans te komen eten, dus daar togen we met z'n 5en heen. Het was een vrolijke avond. Zaterdagavond at lief in de city dus nam dochter 1 turkse pizza's mee en een vriendin, gezellig en 's avonds zijn schat en ik bij een zeer druk bezochte verjaardag aanwezig geweest. Zondagmiddag kwam alle familie van mijn schat bij elkaar en 's avonds reden zus Nance en ik naar de dichtsbijzijnde wok voor eten en zaten we weer met 9 man aan tafel. Vandaag fietste de hele familie (ik niet) naar de broer die niet in het dorp gebleven is voor een overheerlijke paasbrunch met luchtgedroogde bijschorsham, gekookte eieren (natuurlijk) parma ham, zalm en heerlijke luxe broodjes. Vooraf kregen we ook nog een heerlijke zelfgemaakte groentesoep dus ik denk niet dat ik veel afgevallen ben deze periode maar gezellig was het wel.
Tussendoor ook nog 4 hoofstukken huiswerk uitgewerkt (rare zin) en een heel stuk gehaakt, het was dus allemaal zeer relaxed.

2 reacties:

Zustertjen zei

Pff, erg relaxing klinkt het niet.
Maar wel geselli.

Mijn dagboek zei

NIET AAN AFVALLEN DENKEN NU HOOR. OOK IK HEB MIJ EEN SLAG IN DE RONTE GEGETEN MET DE PASEN.
VOND DAT DAT MOEST KUNNEN. SAMEN ONTBIJTEN EN LEKKERE DINGETJES ETEN. BEN DINSDAG WEER BEGONNEN MET LIJNEN. MAAR WEET ZEKER DAT IK NIKS KWIJT BEN . ZOVEEL HEB IK GEHAMSTERT. GR MIJ