Vanmorgen is mijn 2e meisje vertrokken naar Parijs met school, ja zo heeft blijven zitten nog wel voordelen, je hebt 2x werkweek vorig jaar Londen en nu dus Parijs. Half 7 moest ze in de city zijn en haar vader zou haar brengen, die had toch nog werk genoeg en zou dan gelijk doorgaan. Dus zoals een goede moeder betaamd stond ik om kwart voor 6 op, kuste mijn kind bij weggaan goede reis en veel lol en kroop met veel plezier weer tussen de nog warme wolletjes. Om een kwartier later door een luid mekkerende kat uit mijn bijna slaap gehaald te worden. Nadat ik de kat boos aangekeken had en hij naar beneden vluchte ging ik opnieuw op weg naar dromenland toen het zelfde gemekker me weer wakker maakte. Zuchtend ging ik dan naar maar naar beneden om te kijken wat er was, wilde ze naar buiten of eten? Geen van beide bakje brokjes vol en vers water en toen ik beneden was lag ze me dus aan te kijken van wat moet je hier GGGRRRR. Ik maar weer naar boven en ik nestelde me net weer lekker in toen de wekker afging die mijn schat voor me gezet had, 3 KWARTIER TE VROEG!! Het was me duidelijk niet gegund dus ben er maar uit gegaan en heb lekker even tv gekeken in het nog heel stille huis maar nu gaap ik wel veel.
Krijg wel op de haverklap sms-jes hoe leuk nr. 2 het heeft dat is dan toch wel weer fijn

1 reacties:

Zustertjen zei

Oe, dat is spannend.
Een ervaring om nooit te vergeten.
Parijs bedoel ik dan.