Vandaag zijn mijn schat en ik 25 jaar een setje, 29 april 1985 nam mijn schat mij mee uit naar Groningen om te gaan bowlen en na 12 uur zijn we toen maar aan het zoenen geslagen, alleen bowlen is ook zo niets.
De volgende dag ging ondergetekende met een vriendin een puzzelrit rijden en we vroegen ons samen af of het nu iets was of gewoon een leuk avondje. Toen we het cafe inkwamen waar de prijsuitreiking was, stevende mijn schat op mij af en zoende me vol op mijn mond. OKEE we waren dus een stel. Het had heel wat voeten in aarde gehad en we hadden al maanden om elkaar heen gedraait maar nu was het dan zover.
Geen seconde spijt van gehad, nog steeds super gelukkig. Vanavond lekker vieren, dit keer niet in Groningen maar hebben we Friesland uitgekozen, een 8 gangen proeverij geboekt mmmm.
En dan morgen op weg naar Viva la France...

8 reacties:

Smitsky zei

Gefeliciteerd! Weer een stel die het heeft gehaald ;)

Tot zondag!

Hermanus zei

Och, romantiek in Groningen. Kweet er alles van.
Fijne vacance!

Hermanus zei

Och, romantiek in Groningen. Kweet er alles van.
Fijne vacance!

elbakero zei

Gefeliciteerd!
Vind het wel leuk dat wij ook op jullie 25 jarig feestje mogen komen :-)

Mijn dagboek zei

gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijksdag meid. ben heel blij dat jullie dat samen beleven mogen. genieten hoor gr mij

Mariska zei

Gefeliciteerd, wat een mooi jubileum:-D
En waar in France gaan jullie heen?
Ik ga 5 Mei naar de Vendee;-)

sunseekers zei

Gefeliciteerd hoor. Doe ze de groeten in Vienne.

BadBunny zei

Gefeliciteerd! Super hoor!