Kon ik na 6 dagen werken weer eens uitslapen zit ik om kwart over 8 al beneden, hartslag iets verhoogd, beetje misselijk. Ik moet vanavond namelijk een presentatie geven voor mijn klasgenoten. Ik dacht dat iedereen dat moest doen, maar nadat ik me dan maar als vrijwilliger had opgegeven voor deze week werd er verteld dat het niet verplicht is om een presentatie te doen maar toen kon ik al niet meer terug. Deze week heb ik wel 20 keer mijn mobiel in mijn handen genomen om te sms-en dat ik er toch vanaf zie maar dat vond mijn schat dan weer laf dus vanavond is het zover. Wish me luck!!

7 reacties:

Zustertjen zei

och lieve,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel successsssssssssssssssssssssssssss!

Hermanus zei

Toen ik een presentatie gaf, heb ik van de klas genoten.
Luck!

Nance zei

Joh dat wordt appeltje eitje. Het ziet er echt harstikke goed uit en je hebt een harstikke leuk praatje erbij.

elbakero zei

Succes!

Mariska zei

Toi toi toi!

Simone zei

succes!!!

Mijn dagboek zei

zet hem op meid je kan het wel.
laat morgen effe weten hoe het is gegaan. gr mij