Vanmorgen toen ik de gordijnen open deed zag ik het al, een stralend zonnetje aan de hemel terwijl PP gisteren nog had gezegd dat het bewolkt zou zijn. Direct het beddengoed in de wasmachine gestopt en toen lekker buiten op de laptop wat rondsurfen, een goed boek binnen handbereik en mijn haakwerkje ook. Vanmiddag lag ik lekker op een kleedje in het gras, de lakens wapperden een beetje in de wind, de poes lag tegen mijn heup te slapen en een torretje kroop over mijn hand terwijl er 4 musjes aan het vechten waren, een meter van mijn hoofd, om de laatste chips kruimeltjes te bemachtigen. Echt waar als op dat moment Charles Ingalls het hek open had gedaan en binnen was komen lopen al spelende op een viool had ik er niet van opgekeken. Net heeft mijn schat besloten dat we vanavond gaan barbecue-en en hij is naar de AH voor benodigdheden. Ik ben alles alvast aan het klaarzetten. Een perfecte dag tot nu toe.

1 reacties:

Zustertjen zei

Charles ( is helaas al dood) kon vast niet eens viool spelen dus dat had zeker de idylle verstoord.