Maandag de laatste examens achter de rug, geen idee hoe het gegaan is maar in principe heb ik aan een 6 en 4 genoeg dus dat moet toch wel lukken. Nu is de tijd dus weer van mezelf en dat geeft een enorme rust. Al die maanden heb ik nauwelijks boeken gelezen want als ik lekker zat met een goed boek dan voelde ik me schuldig omdat ik eigenlijk moest leren. Alleen haken heb ik tussendoor gedaan maar eigenlijk vond ik dat dit ook niet kon. Ik ben al jaren lid van een puzzelblad en ook die is al die maanden in het plastic de oud papier doos in gegaan. Vandaag heb ik weer wat puzzeltjes gemaakt. Mijn lief is hartstikke druk in de tuin, er wordt een nieuwe blokhut geplaatst en er wordt een wat nieuwe indeling gemaakt, dit gaat wel een jaar of 2 duren voor het klaar is maar het begin is er. Dus de avonden zijn voor mij alleen en dat duurt wel tot 11 juni denk ik en dan is het afgelopen, dan zitten we samen op de bank OLEE OLE OLE OLE.

1 reacties:

Nance zei

Heerlijk, ik kom gezellig bij je zitten.