Dit hele weekend stond/staat toch wel in het teken van feestelijkheden, vrijdagavond zijn mijn schat en ik naar Leeuwarden getogen en hebben daar genoten van een 8 gangen proeverij, heerlijk gegeten. 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten, mmmmmm. Zaterdagmorgen reden mijn zus, haar man, die van mij en ik zei de gek naar Frankrijk om daar te vieren dat onze favoriete rijschoolhouder 50 geworden is en dat hij en zijn vrouw 25 jaar getrouwd zijn. We hebben het hartstikke leuk gehad, na een zeer vrolijke avond, ik heb me zowat doodgelachen echt waar sliepen we lekker in het plaatselijk hotel. Vanmorgen nog genoten van een lekker ontbijt bij A en L en daarna rustig aan naar huis gereden. Nu maken we ons op voor de volgende festiviteit want morgen wordt onze jongste 13 en dat wordt ook weer hartstikke leuk.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

van harte gefeliciteerd met je dochter. en fijn te horen dat je zo n lekker weekend hebt gehad. kun je der weer effe tegen aan. gr mij en een leuke dag gewenst.