En dan wordt je kleine meisje van zondag op maandag in een keer een tiener, 13 jaar is ze alweer en het voelt inderdaad of ze van de ene dag op de andere dag pubers zijn. Ik heb dit gelukkig al 2 keer eerder meegemaakt anders zou ik me doodschrikken. Willen ze de ene dag niets liever als bij mama zijn en allerlei dingen vooral het liefst met mama doen de volgende dag ben je toch redelijk dom en snap jij er helemaal niets van. De jongste valt tot nu toe reuze mee hoor, ik mag niet klagen maar het komt je merkt het aan alles.


Ze heeft maandag wel een heerlijke dag gehad (haar woorden) en is ze goed verwend (mijn woorden voor haar kan het altijd meer natuurlijk). 's morgens om 7 uur kwam ze vragen of de trampoline nog opgezet ging worden en om 7.20 uur stond papa in de miezerregen samen met haar de trampo op te zetten. Ik bekeek dit alles van achter het raam met een lekker bakkie hete thee. Het heeft echt voordelen om heel onhandig te zijn. En nu wordt het oefenen want er moeten dubbele schroeven en andere ingewikkelde sprongen.


Die trampoline is 4,30 doorsnee je zou het niet zeggen

3 reacties:

Blondie Power zei

Jullie hadden toch altijd ook al een trampo? Of heeft ze een nieuwe gekregen?

Simone zei

aaaah dood eng! wat springt ze hoog zeg!! ik vind vooral het eind beeld heel cool haha!!

Nance zei

Wat lijkt jou tuin zo klein, die is in het echt veel groter!

Ze doet wel coole stunts zeg.