Woensdags haast ik me naar huis van de WW om te kijken naar de afvallers XXL. Soms ben ik ontzettend verbaasd over de resultaten (positief en negatief) maar waar ik me het meest over verbaas zijn de kleren die de kanditaten aankrijgen, geadviseerd door een styliste nog wel!

Voor wie het programma niet kent, eerst komen de kandidaten in beeld terwijl ze in hun eigen dagelijkse kleren in de spiegel kijken naast een foto van 3/4 maanden geleden. Dan denk ik heel vaak "wauw" maar dan komen ze de studio in na een totale make-over en dan denk ik bijna altijd "zijn niet veel afgevallen"de kleding kleed nooit mooi af, volgens mij gaat het er om dat ze er apart uitzien maar niet slanker. Een voorbeeld, de mannen komen bijna altijd in pak, bijna altijd met veel te lange mouwen en pijpen zodat ze eruit zien alsof het kinderen zijn die zich verkleed hebben met de kleren van papa. En de meeste mannen hebben nog een buikje en als ze dan een pak aanhebben met de bloes strak in de broek zien ze er altijd een beetje uit als verlopen dronkaards. De vrouwen hebben stuk voor stuk hakken aan waar ze niet op kunnen lopen en kleren die de slechte punten nu net wel benadrukken. En dat is echt erg want die mensen hebben zo vreselijk hun best gedaan. Ech dat zou ik zelfs beter kunnen en dan ga ik het nog niet eens over te kapsels hebben......

Dus wie zoekt er nog een personal shopper?? Ik ben beschikbaar.

Deze week een pond afgevallen

4 reacties:

Smitsky zei

Ik zag gisterenavond een stukje. Nu ben ik de laatste die verstand van kleding heeft, maar het te grote nette pak viel me ook op. Bij een herhaling die ene man, die had een heel klein hoofdje boven zijn kraag uitsteken..

Pond eraf! Yes!(is geen 3 kg erbij!)

Mijn dagboek zei

zie je wel dat je het kan.. hou vol
en bij die afvallers heb ik altijd het idee dat er een addertje onder het gras zit .. waarom weet ik niet .. fijn weekend gr mij

Effe Uppen zei

Hmmmmmmmmmm, een personal shopper. Misschien wat voor mij. Want ik zie altijd mensen die heel leuke kleren aan hebben: Ik zie ze alleen nooit in de winkel hangen.

Nance zei

Nou die mensen zien er inderdaad niet uit! Jammer hoor terwijl ze zo hun best hebben gedaan om af te vallen.