www.krabbelaars.nlMijn lief en ik hebben allebei een vervelende eigenschap, we zijn namelijk eigenwijs!! Hij omdat hij een man is en denkt alles beter te weten, ik omdat ik gewoon alles beter weet :-). Dat aard regelmatig in weddenschappen en heel irritante overwiningsdansjes (die zijn van hem) maar we leren het nooit. Dus als we quizzen kijken op televisie proberen we altijd de ander de loef af te steken en complimenteren de ander een beetje zuur met de kennis die hij of zij (ik dus) ten toon spreidt. Maar eigenlijk zijn we super trots op de ander zijn intelligentie en vooral tegenover anderen pochen we daar over, dus het zal allemaal wel los lopen.

5 reacties:

Effe Uppen zei

Goh, nooit wat van gemerkt. :)

Smitsky zei

Hebben wij nooit last van, ik weet het altijd beter ;)

Mijn dagboek zei

blijf discuseren hoor dat houd de liefde warm

BadBunny zei

Nee, ik weet het ook allemaal veel beter en heb áltijd gelijk :P

Simone zei

ik heb gewoon altijd gelijk :p