Ben al een paar dagen niet heel fit, snotterig een beetje koortsig en vol op de borst. Maar ik ben gisteren toch maar even naar de kapper geweest. Het werd tijd, ben al zo grijs als een oud vrouwtje en ik voel me nog zo jong van hart :-)

Ik heb de kapster haar gang laten gaan en ben nu bruin met licht blond, wel leuk vind ik zelf. Nancy is donker met knalrood ook heel erg leuk.
Vandaag nog even 7 uurtjes werken en dan ben ik 3 dagen vrij en ga eens lekker uitzieken, hoef alleen nog een keer naar de pedicure maar dat is hier in het dorp dus dat is lekker dichtbij.
Verder iedereen een fijne gezonde pasen en tot gauw!

2 reacties:

Smitsky zei

Dat was jij dus gisterenavond met dat gesnotter en gekuch ;)

Beterschap!

Mijn dagboek zei

nou voel je je ook weer 20 he als je daar vandaan komt .. beterschap met snottie en kuchie gr mij