Paul de Leeuw is vrijgesproken van de aanklacht die de streaker tegen hem had aangeklaagd. De rechter besliste dat "de Vegan Streaker had dienen te beseffen welk een aantrekkingskracht zijn string mogelijk op de betrokkene kon hebben." Met andere woorden hij had er zelf om gevraagd!! Voor deze woorden ben ik als moeder van 3 dochter allergisch, dus als mijn dochter een minijurk aanheeft en daarmee door een donkere steeg loopt mag ze best verkracht worden omdat ze er tenslotte zelf om gevraagd heeft. Nu besef ik best dat dit een heel ander verhaal is, maar toch....

5 reacties:

Mijn dagboek zei

wat moest die knul nou hij wou alleen aandacht voor de dieren ..maar dat kan toch ook wel ergens anders.. ik vond dat paul de leeuw direct al gelijk had. opruimen dat volk.


enne mijn dochter mag echt wel in mini maarniet in een donker steegje hoor gr mij

Smitsky zei

Ik heb wel zoiets, als je bij Paul de Leeuw in een string komt opdagen om aandacht te vragen, dan vraag je om "moeilijkheden" en "aandacht". Ja, ik vind het toch wel eigen schuld en een kleine bult.

Neemt niet weg, dat je het niet kunt maken om iemand de onderbroek van de kont te scheuren..

Effe Uppen zei

Nee, als je in een minirokje door een donker steegje loopt, dan vraag je er niet om.
Je weet echter wel dat als je zoiets doet bij Paul de Leeuw, dat zoiets je te wachten kan staan .
In dit geval heb ik in de deuk gelegen van het lachen.
Ik vind het dan ook echt geen vergelijking. ;)

BadBunny zei

Ik kijk bij voorbaat al niet naar Paul de Leeuw. Ik vind het een verschrikklijke vent. Ik zag deze scene helaas wel ergens voorbij komen op tv. Ik vind dat Paul zijn vieze tengeltjes thuis had moeten houden. Brrr!

Ik zou natuurlijk nooit in string bij engerd in de buurt gaan staan, maar al deed ik het wel, dan nog hoeft hij mijn broekje niet naar beneden te trekken. Deed ie dat wel, dan had ik hem een genadeloze trap in zijn kruis gegeven, zodat ie zeker een week niet meer kon zitten.

Tjakka!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.