Mijn schat en ik hebben beide zo onze eigen dromen.
Hij droomt van een scootertocht door scandinavie, een vakantie naar Tibet en natuurlijk

En ik droom van
En van een appartement aan een drukke boulevard waar we 's avonds/'s nachts naar alle mensen kijken die voorbij komen onder het genot van een koud biertje (hij) en een cola light (ik)
Samen dromen we van een lange vakantie naar Amerika en dan wil hij route route sixty six rijden en ik alleen maar alles wil zien van Amerika wat je ook op televisie ziet :-)
Misschien valt het allemaal wel erg tegen maar erover dromen is toch heerlijk.

3 reacties:

Smitsky zei

Die camera lijkt me ook wel wat...En de route 66 helemaal, dat lijkt me dus echt geweldig. Wie weet ooit..

druk boulevardje hou ik ook wel van, maar even, niet te lang.

Mijn dagboek zei

geniet er van hoor en hopen dat dromen een keer uitkomen. fijne paasdagen gr mij

Effe Uppen zei

Die camera is een aanrader. Ik heb hem al een paar jaar en ben er ontzettend wijs mee.