Deze week liep ik met Nance en dochter 2 door de lange Nering en we liepen even de Blokker binnen. Daar stonden hele grote papieren tulpen en ik vertelde Natas dat ik deze heel leuk vond maar veel te groot. Er was ook een kleinere versie maar eigenlijk vond ik ze te duur. Gisteravond kwam ik thuis, was lekker bij vriendin Dino wezen teuten toen ik een vaas met 8 van die papieren tulpen zag staan. Ik vroeg aan B. "hoe kom ik daar nu aan??" "Heeft dochter 2 voor je gekocht". Wat er dan door je heen gaat, zo lief vind ik dat. Ze had nog 20 euro op haar rekening staan en daar moet ze nog 2 weken mee doen en dan geeft ze het grootste gedeelte van dat geld uit aan haar moeder. Toen ik dit vandaag vertelde aan vriendin L. zei ze "dat bewijst dat je haar goed heb opgevoed" en dat is heerlijk om te horen. Natas lieverd, hartstikke bedankt.

3 reacties:

Smitsky zei

Alleen al dat ze heeft onthouden dat je ze mooi vond.

Wat een schat! En dan heb je ze ook nog in drievoud!

Mijn dagboek zei

wees maar trots op je kids wat vreselijk lief van der .. knuffel der maar een keertje extra gr mij

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.