Deze week waren bij mijn favoriete Duitse winkel de skates in de reclame en omdat de oudste en jongste dochter beiden aan skates toe waren heb ik er voor alle 3 maar een paar gekocht, helaas pasten de skates Natas niet, maar die krijgt nog wel een paar. Er wordt dus druk geskeelerd hier en dat gaat af en toe met fikse valpartijen maar gelukkig blijft ze lachen mijn dappere dodo.
Nu ben ik vandaag verwend door mijn skat met een nieuwe fiets, de plaatselijke fietsenreparateur had een aanbieding van een puch fiets en Nancy en Jelle hadden deze gekocht vandaag dus heb ik Bennie daar even fijntjes op geattenteerd en waarempel ik kreeg een mailtje "heb nieuwe fiets voor je gekocht en een 2e hands voor dochter 1". Gelijk falliet dus deze maand maar wat ben ik er blij mee, morgen gelijk op de fiets naar het werk. Goed voor de punten
Foto's van de nieuwe fiets volgen en het pimpen van mijn blog is nog een emotionele gebeurtenis, dus daar ben ik mij psygisch voor aan het voorbereiden.




1 reacties:

Mijn dagboek zei

gaaf meid kun je weer lekker fietsen . en wat voor maat heeft je dochter van skeelers. misschien liggen er hier nog wel een paar dingen die ze past . enne geniet van de lady s gr mij