En dan is er weer een nieuwe koorts over Nederland neer gedaald. Hij is niet zo heftig als met de EK er hangen geen vlaggetjes in de straten en er worden geen hele uitzendingen op tv aangewijd maar toch heerst er een beetje spanning over het hele land want……10 juli gaat hij vallen de 25.000 miljoen. Er wordt stiekem gedroomd van grote huizen met overdekte zwembaden, winkeltripjes naar New York en verbouwingen, grote glimmende auto’s en nieuwe kleren. Sommige hebben zelfs alvast op word ontslag brieven opgeslagen die 10 juli nog op de bus kunnen. Ook ik heb een lot en doe ook nog samen met collega’s mee met een straatje, het zal je tenslotte gebeuren dat je de enige bent die niet mee doet en niet met een nieuwe auto het terrein op rijdt.

2 reacties:

Nance zei

Wauw het is nog meer dan ik dacht! 25.000 miljoen ;-)

Maar alle gekheid op een stokje, ik doe natuurlijk ook mee. Hij zal maar vallen bij de collega's en je bent de enige die niet mee doet...

Mijn dagboek zei

LEKKER DROMEN KAN GEEN KWAAD HE. MAAR JE ZAL RAAR OP JE NEUS KIJKEN ALS JE HET GEWONNEN HEBT . GR MIJ