En dan wordt je 3e in de e-Bay voetbal pool en krijg je een vliegreis naar Bern. Maar omdat er 3 collega's op dezelfde plaats zijn geëindigd was ik nog niet helemaal zeker, maar mijn baas heeft me niet laten zitten en vandaag kreeg ik bericht dat ik alleen maar even hoefde door te geven wanneer we willen gaan en wanneer we weer terug willen en de vliegreis en 1 overnachting worden geboekt (eventueel kunnen we een nachtje extra blijven voor eigen rekening en daar denken we nu even over na). Ook mogen we een andere stad in Zwitserland kiezen maar Bern zijn we ook nog nooit geweest dus waarom niet. We willen in ieder geval rond onze trouwdag heen gaan en dan een heerlijk romantisch weekend beleven.


Tja 3e van alle collega's in Europa en 3e in de pool van het werk, wie zei ook weer dat vrouwen niets wisten van voetbal?

4 reacties:

Mijn dagboek zei

GEFELICITEERDDD. gaaf meid met je prijs. zou ik ook doen lekker romantisch je trouwdag vieren. geniet er maar van . gr mij

Anoniem zei

Gefeliciteerd, Vrouwen zijn de beste!

elbakero zei

Echt te gek! Heel veel plezier in Bern.

Smitsky zei

Super!! En je weet dat je niet over koude voeten moet beginnen in het Duits he?