Gisteren werd ik gewekt door het luidkeelse gezang van mijn jongste dochter, ze zat met de koptelefoon op in de kamer mee te zingen met HSM 1,2 of 3 (High School Musical) maar omdat alle deuren open stonden was er niet doorheen te slapen, maar wat is er mooier wakker worden dan door gezang? Vandaag ben ik zelf om half 9 uit bed gerold want er moet nog veel gebeuren voor de vakantie en zoals ieder jaar raak ik gestressed en ik vrees dat iedereen hier dat moet ontgelden. Bennie is zoals altijd zo relaxed als het maar kan en begrijpt eigenlijk niet waar ik me zo druk over maken, maar hij speelt het naturel, de meedenkende en ook bezorgde man :-). Ik probeer een lijstje te maken maar dan schrik ik me helemaal dood van wat ik allemaal nog moet (wil) doen. Hoe doen anderen dat toch?

6 reacties:

Smitsky zei

Niet op vakantie gaan.... ;)

Simone zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Simone zei

dat is een idee, maar denk dat dat 'm niet wordt.

ik begin voor mezelf al een week van te voren in te pakken, koffer op tafel en alles wat ik tegen kom erin, zo vergeet ik nooit wat. Hoe dat moet als ik later kinderen mag krijgen i don't know :)

daydreamer zei

Zelf begin ik gewoon een dag van te voren en ik loop gewoon de dag door wat ik allemaal gebruik op een dag. Daarna kijk ik wat ik aan vermaak mee wil nemen. Medicijnen mee en klaar.

Alles wat ik dan nog vergeten ben, dat koop ik dan wel, denk ik altijd.

Blondie Power zei

Gewoon de avond van te voren in pakken.. Het huis ff aan de kant en soms ram ik de stofzuiger er nog net ff doorheen voordat ik de deur achter me dicht trek.. anders is het zo'n teringzooi als ik thuis kom..

Weet je trouwens wel dat je in september ook naar Bern gaat?

Anoniem zei

Eelllyyyy, ik zit in Emmeloord met Chocolaatjes, maar je bent er natuurlijk niet. Wat ben ik toch ook een dizzy cow.. Had ik nou donderdag acfscheid genomen met een dikke hug. suf suf suf.
dus ik neem het chocolaatje van jou en eet het zelluf op ok :)>?? heeel veel plezier in Drente, neem een beetje mooi weer mee, want ik dnek dat ze dat daar niet hebben :)... (maar niet alles, want ik ga volgende week naar Zeeland en daar wil ik ook nog wat mooi weer hebben :).)

ciaooo, het was me een woest genoegen!! Fief