Nee ik ben niet rijk geworden dus dit blog gaat niet over nieuwe dingen kopen maar ik heb 2 nieuwe blogs die ik heb toegevoegd. De eerste is van mijn collega Martina die een tijd geleden een heel moedige beslissing heeft genomen waar we vast veel meer over gaan horen via haar blog en ze is fanatiek begonnen dus ik denk dat we heel wat te lezen hebben. De tweede is van een (nog heel eventjes)collega uit Amsterdam, een licht depressief, zeer hilarisch blok waar ik vast veel plezier aan ga beleven. Dan heb ik ook nog een blog moeten deleten, iedere keer klikte ik deze weer hoopvol open om steeds weer te worden teleurgesteld, ik hoor het wel als het posten weer begint, dan voeg ik deze onmiddelijk weer toe. Dan heb ik vandaag ook nog voor het eerst Jof's brok gemaakt, ik weet dat het recept van een ander komt maar voor mij zal het de rest van mijn leven jof's brok blijven. Of hij net zo lekker smaakt als die van hem moeten we nog even afwachten, hij staat af te koelen. Nu nog 1 dagje werken en dan heerlijk 3 weken vakantie mmmm.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

EEN HELE FIJNE VACANTIE TOEGEWENST HOOR ... MAAR GAAN JULLIE OOK WEG??? GR MIJ