Na een eindeloze dag heb ik vakantie!!!! Heerlijk 3 weken genieten van wakker worden zonder wekker, niet onder de douche staan met je ogen dicht en er alleen een open doen om er zeker van te zijn dat ik de shampoo pak in plaats van de ontharingscreme. Niet stressen om iedereen op tijd klaar te krijgen voor school en niet 's avonds een spannend boek weg leggen omdat het morgen weer vroeg dag is. Nee, alleen maar ontspannen. Natuurlijk moeten er wel dingen gebeuren maar die mogen op mijn eigen tijd en hoef ik me niet voor te haasten. Vandaag al een beetje camping gevoel opgewekt door gezellig met Nance en ega spelletjes te doen en vanavond ga ik samen met dochter 2 naar "Sex and the City"de film. Het weer knapt ook al een beetje op dus wie weet wordt het wel een droom vakantie, alhoewel een dag regen ook niet zo erg is, ik heb tenslotten 7 boeken die uit moeten.

5 reacties:

Anoniem zei

Fijne vakantie en ik hoop dat je dit weer houdt. Het is nu zonnig in Almere...

Fijne maandag, Elise

astrid zei

Hallo Elly

Gaat alles goed met je??
En met de WW???
Ik durf niet meer op de weegschaal te staan brrr.
Maar ja in september vakantie en dan wil ik toch wel mijn badpak aan dus toch maar aan de wortels.
Ik krijg er lange tanden van.

Prettige en fijne vakantie .
Liefs XXX Astrid

Mijn dagboek zei

geniet er maar van en die boeken krijg je echt wel uit hoor . gr mij

Smitsky zei

Hoe was de film? Ben ook al een stukje begonnen..Probeer vanavond de rest te zien..

daydreamer zei

Geniet ervan, je hebt het verdiend!