Mijn hemel het is al weer februari, de tijd vliegt toch? Ja Oma ;-). De kortste maand dus nog 28 dagen en dan is het alweer maart, nog 28 jaar en dan ben ik al dik 70, bbbrrrr dat klink wel een beetje depressieverig terwijl het zo goed met me gaat, ik zit steeds beter in mijn velletje (nou ja vel) de punten gaan weer goed, de hoofdpijn verdwijnt en ik ben minder moe. Ja ik snak echt naar voorjaar, heerlijk de deuren open de frisse lucht naar binnen en het stof eruit. Gezellige nieuwe kleren en natuurlijk De Bruiloft. 10 juli trouwt Bennie zijn broertje en dat belooft een spetterend feest te worden, ik heb er zin in....

2 reacties:

On the Run zei

ja en heb je al gezien dat het inmiddels om 17.30 nog gewoon licht is??? En eind november was het om 17.00 gewoon al hartstikke donker..kom maar op met dat voorjaar

Mijn dagboek zei

heerlijk dat vooruit zicht . bruiloft en dan maar hopen dat het 30 gr is en mooi weer. gr mij