Echt ik heb niets te melden, het is allemaal kalm en saai.
Behalve misschien dat ik de ww weer behoorlijk heb opgepakt
Daardoor 1,8 kilo afgevallen ben'
Het nu anders moet omdat ik anders er over een tijdje alles weer bij aan(vr)eet
Ik het zondag voor het eerst deze winter de hele dag koud had
Ik het gevoel heb dat het 3 dagen heeft geduurt voordat ik weer een beetje opgewarmd ben
Het deze week in huize N. bol stond van de hormonen
Dat daarom de ruzies niet van de lucht waren
Dit echt niet alleen de schuld van de jongste dames was
Maar hun moeder een beetje aan het afkicken is dus ook niet altijd vrolijk
We alweer 4 afleveringen van de sopranos hebben gekeken
En blijkbaar ook een aflevering gemist hebben????
De week waarin mijn nicht de cito toets heeft gemaakt
En haar moeder zich daarover helemaal niet druk heeft gemaakt
Dezelfde nicht alweer 12 jaar is geworden en vreselijk verwend is
Ik nog 2 dagen moet werken en dan weer een lekker lang weekend vrij heb
En het volgende week valentijn is en ik de gedachte aan een secret lover opgegeven heb
Maar wel hoop op kaarten voor de jongere dames in dit huis
Oke ik meld me wel weer als ik iets te vertellen heb.

0 reacties: