Gisteren stond ik met ogen dicht onder douche, at mijn broodje en poetste mijn tanden in dezelfde staat en liet mij door mijn schat naar mijn werk rijden nog steeds met de oogjes toe. Om half 10 rolde er een collega met de stoel naar mij toe, lees mijn mailtje even en op mijn "doe ik zo" kreeg ik een dringend, nee nu even. Nu heb ik een hekel aan gedram maar DAMN! wat was ik blij dat ik keek want wat stond er in "Elly je hebt je broek binnenste buiten aan" SHIITTT, ik greep direct naar mijn zijnaden en ja hoor aan de buitenkant. Onopvallend ben ik naar het toilet gewandeld en heb mijn broek omgedraaid, waarna ik het in de kantine luidkeels heb verteld voordat het gefluister zou beginnen en de grapjes achter mijn rug gemaakt zouden worden. Tja het was natuurlijk alweer 23 jaar geleden dat ik zo stom ben geweest (toen was het een badpak, heel wat destrastreuzer kan ik je vertellen) dus het werd weer eens tijd.

4 reacties:

elbakero zei

En dat natuurlijk net op een dag dat ik vrij ben. Grrrrrrrr

Mijn dagboek zei

DAT JE DAT NIET GEMERKT HEBT..
O WAT ERG. MAAR WEL OM TE LACHEN HOOR. STERKTE MET HET GEPLAAG NU OP JE WERK . GR MIJ

Nance zei

Oeps! Ja dat van dat badpak kan ik me nog wel herinneren :-)

BadBunny zei

Ik heb er niets van gemerkt helaas..