Vandaag een dagje geholpen bij mijn vriendin D. ze heeft een prachtig huis gekocht in Espel en daar moest nog wel wat aan gebeuren. Ik parkeerde mijn auto voor de deur en zag voor het doucheraam een vriend klussen dus ik riep enthousiast dat ik kwam helpen maar hij keek zeer weifelend en zei "ik denk het niet, ik ken je niet", stond dus voor het verkeerde huis :-(. Moest 4 huizen verder zijn. Aangezien ze de sleutel al 2 weken geleden heeft gekregen, had ze al heel veel gedaan en nu ik een dagje vrij was dacht ik ook maar mijn steentje bij te dragen. Nu kan ik niet zo heel veel (je moet nooit zeggen dat je handig bent, voor je het weet sta je overal te sauzen) maar ik heb toch een prachtig stukje vakwerk afgeleverd vind ik zelf met het verven van het wc raampje, het grondverven van het voorzet raam van de wc en het insmeren van behang. Maar het toppunt was toch wel het in elkaar zetten van het bed en 2 nachtkastjes samen met dochterlief van vriendin. En natuurlijk hebben we ook nog lekker gelachen en gekletst. Nu doen mijn kuiten hartstikke zeer en mijn bilspieren? kreunen iedere keer als ik opsta. Ben ook niets gewend.

3 reacties:

BadBunny zei

Lekker he? Dat klussen haha! Ik vind het nooit zo erg, maar nu ben ik wel erg blij dat ik er een tijdje vanaf ben!

Nance zei

Het is echt jou week he? De broek verkeerd om en dan zit je te roepen naar een verkeerde vriend :-)

Mijn dagboek zei

en en was het wel een spetter die jongen of viel het tegen.. gr mij