Zaterdag avond met dochter 3, mijn zusje en kinderen en nichtje naar het theater geweest, High School Musical!! Ik kende de films niet dus ik ging er volledig blanco in en wat was het leuk!!! Echt feel good, lekker genieten en vreselijk gelachen om die serieuze koppies. Het klappen van Dani ging vol overgave en gespannen het was machtig leuk om te zien.Omdat ik eigenlijk de hele week heb gewerkt en vrijdag een poging tot klussen heb gedaan had dochter 3 een beetje 1 op1 aandacht te kort gehad van haar moeder dus vandaag samen naar de film geweest, Bolt, dit is echt een aanrader wat was dat lachen en soms zo ontroerend. We hebben genoten. Voor iedereen die medelijden met dochter 3 heeft en denkt dat ze verwaarloosd wordt, donderdag heeft haar vader de hele dag vrij genomen en is gaan zwemmen met een club meiden en nu is hij met haar aan het skeeleren dus het valt allemaal wel mee.

3 reacties:

Anoniem zei

Hoi Elly,

Wat kun jij iets leuk vertellen, dat wist ik al wel hoor!. Maar ik zie het ook allemaal voor me.

Groeten Yvonne

Mijn dagboek zei

die meiden van jullie komen echt geen aandacht tekort hoor. want jullie staan altijd voor ze klaar.
dat kun je in al je bloggies lezen. gr mij

daydreamer zei

Ja, het was een feestje bij HSM, de cd zal ik komend weekend kopieren. Ik heb hem al 10x gedraaid, dus goed teken.