Nee nee wees niet bang, die romanticus van mij heeft echt niets aan valentijn gedaan. Wat hij beloofd doet hij ook en als hij zegt dat hij niet aan valentijn doet, dan doet hij dat ook niet. Dat waardeer ik dan ook wel weer. Je moet het toch een beetje positief benaderen dat je geen roos op je hoofdkussen vindt. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik gisteren thuis kwam de boel helemaal aan kant was, de was in de machine draaide en werd er later heerlijk voor me gekookt. Gegrilde kip, perfect gebakken aardappeltjes en appelmoes, mijn favo maal. En misschien is dat wel meer waard dan iets dat glimt.

2 reacties:

Blondie Power zei

het eten met liefde bereid...


och gossie... sjucht...

en die meiden van je? Hoe was de kaarten score?

Mijn dagboek zei

wat lief van b , ja dat is beter dan een roos vinden. nu kun je lekker aan tafel schuiven zonder dat je het zelf eerst moet klaar maken. heerlijk . gr mij