En dan ga je een avondje stappen en hebt het best naar je zin.
En dan eindig je op de dokterspost om 2 uur en eindigt met 4 hechtingen boven je mond, een lip die doet denken aan donald duck, een bloedende binnenkant van de lip en een pijn die niet te harden is. Stappers van toen moeten misschien maar gewoon thuis blijven.
Ik wilde de dansvloer van boven bekijken, miste het opstapje, klapte met mijn gezicht op de trap en bloedde gelijk als een rund. Maar complimenten voor de mensen van Chez, wat een schatjes en wat snel!!! Daar kun je je kind dus rustig laten stappen

3 reacties:

elbakero zei

Och heden. Wat zal je geschrokken zijn, zeg.

Smitsky zei

Crisis! Heftig! Maarruh, wil er best wel een foto van zien, Elly met ducklippies.....

Mijn dagboek zei

wat erg ga je ook eens uit. ik wens je sterkte gr mij