Zondagavond bijna een week geleden, pak nu je spullen in, schiet nu op ik ga het echt niet voor je doen. Jaaah ik doe het zo. Nee nu!! JAAAA man maak je niet druk.
Zondagavond iets later, oh ja mijn pin pas is ook doormidden. WAAT hoe komt dat? en nu? hoe moet dat in londen? PPFF weet ik veel, ik leen wel wat. Nee natuurlijk niet neem papa zijn pas maar mee, god wat ben je toch slordig..
Zondagavond weer iets later, je moet een portemonnee mee en daar je passen in doen. Waarom?? ik neem niet zo'n stom ding mee ik doe het wel los in mijn zak. Nee dat doe je niet straks verlies je het en dan zitten wij er mee. Ik verlies het heus niet hoor ik ben niet achterlijk. Doe nou gewoon wat we zeggen (PIEP) we weten hoe je bent! Ik weet heus wel wat ik doe hoor ik let wel op. Donderdag avond 4 dagen later 18.00 uur, pap ik ben mijn pas verloren. Je pas verloren hoe komt dan nou (PIEP). Ja weet ik veel gewoon. En je ID?? Nee die heb ik nog. Donderdagavond 19.15, Pap mijn ID is dus ook weg ik moet naar de ambassade geloof ik. (PIEPERDEPIEPPIEPPIEPPIEP). Ja kan ik er wat aan doen??
Wat heeft ze geluk dat ik aan het werk was!!

4 reacties:

Nance zei

Dat meen je niet! Ze had inderdaad geluk ;-)

elbakero zei

Echt!

Geloof dat ik nu even niet in haar schoenen wil staan.

Anoniem zei

Nou ik heb hele mooie nieuwe schoenen, daar wil iedereen wel in staan, gekocht in londen toen ik mijn pinpas nog wel had!

Mijn dagboek zei

ik weet wel zeker dat je dochter in zak en as heeft gezeten. maar hoe is het nu afgelopen??????
gr mij