Op tijd uit de veren dan heb je nog iets aan je dag (spreuk van wijze moeder) wasje in machine, ontbijtje, samen met de lege flessen naar de grote supermarkt. Daar achterna gezeten door een dronken man (lang feestje gehad of zijn moeder had dezelfde spreuk). Na enigszins spetterend te zijn toegesproken (ik snap niet wat al die kerels met die dunne wijve moeten, ik heb liever een beetje houvast) vlug de kar volgeladen. Omdat ik in ieder gangpad mijn aanbidder knipogend tegenkwam (waarom zou je naar de ww gaan als dit soort mannen op je valt ;-))heel vlug afrekenen en snel naar huis gereden waarbij ik heel veel in de achteruitkijk spiegel keek. Wasje aan de lijn, nieuw wasje in machine, beetje opruimen, stofzuigen, wasje in droger, volgend wasje in machine en later aan lijn enz enz. En dat was nog maar de morgen ppppfffff volgende week blijf ik toch langer liggen.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

lekker genieten en uitslapen. ik geef je groot gelijk die was blijft echt wel voor ons liggen. gr mij