Vandaag mijn 2e dochter weggebracht, ze gaat debatteren in Lelystad samen met heel veel andere leerlingen uit Flevoland. Ze is de voorzitter van Malta en moet dus dit land presenteren.
Het gaat er nogal officieel aan toe met recepties en veel, heel veel gesprekken. Ze komen dus ook niet thuis slapen maar gaan in een gastgezin. Vrijdag mogen we haar weer ophalen. Ze heeft zich er van te voren heel druk over gemaakt, moet deze broek mee en zal ik dit bloesje ook meenemen en een jurkje is dat ook nodig?? Of het goed komt met Malta???

2 reacties:

Nance zei

Joh het komt vast goed met Malta daar heb ik nog wel vertrouwen in. Maar heeft de winkel nu al gebeld?

Mijn dagboek zei

en je zal zien dat alles goed komt. dat zijn gewoon de zenuwen.
ze kan het. anders was ze ook geen voorzitter geweest. gr mij
ps geef je dochter maar een pluim van mij.