Gisteren waren mijn schat en ik 21 jaar getrouwd, wat dat voor jaar is kon ik nergens vinden. 20 jaar is porselein, klinkt behoorlijk breekbaar dus dat hebben we gelukkig weer achter de rug. Gisteren hebben we het niet gevierd, ik moest voor het eerst naar school wat trouwens ontzettend leuk was en ook heel moeilijk. Pittige dames in de klas dus dat wordt nog wel lachen en heel veel huiswerk, waar ik daarvoor nu weer de tijd vandaan haal. Vandaag zijn we een dagje naar de efteling geweest, mijn favo pretpark. Het was nog best druk en veel storingen maar ik heb toch een super dag gehad. Alleen kwam ik vanmorgen op het onzalige idee om mijn wandelschoenen aan te doen die ik nog maar 1 keer een kwartiertje heb aangehad dus ik heb toch wel wat blaren. Nu lekker bankhangen met mijn dochters en legally blond kijken met een koud drankje en chips. En voor iedereen die het zielig vindt dat we het niet romantisch vieren, hoeft niet hoor, volgende week gaan schat en ik 3 dagen Amsterdammen, saampjes......

1 reacties:

Mariska zei

Gefeliciteerd!! En droomvlucht kan best romantisch zijn toch;-)
Geniet van jullie dagen in A'dam!