Vanmiddag samen met zuslief naar Derek Ogilvie geweest in Amsterdam. Waarschijnlijk kun je er wel meer over lezen bij mijn bloggenoten want we kwamen nog enkele (ex) collega's tegen.
Wat moet ik er van zeggen, het was vreemd en onwaarschijnlijk en ik ben ervan overtuigd dat hij een enorme gave heeft maar om nu te zeggen dat ik het een aardige man vindt, nee ik geloof het niet. Soms vond ik hem onder de noemer grappig zeer kwetsend en daar houd ik niet van. Ook het constant laten weten dat je van alles doorkrijgt " je hebt 3 boeken naast je bed","je hebt vorig weekend de hele dag op de wc gezeten" of "5 jaar geleden ben je aan je buik geopereerd" was natuurlijk heel knap maar ik had toch wel meer over de doden willen weten. Wat zeggen ze dan en wat willen ze laten weten maar daar kwam hij bijna niet aan toe. Het was indrukwekkend om een keer mee te maken maar ik denk niet dat ik weer zou gaan.

3 reacties:

elbakero zei

Oe, spannend hoor! Vind het een intrigerende man.

Mijn dagboek zei

ik kan ook niet warm lopen voor dat mannetje. als je wat vraagt zegt hij telkens wat anders . gr mij

Anoniem zei

wel leuk om ales te leezen over je gezin
zou ik niet aan ieder een laten leezen hoor

van Wouter