Na 3 heerlijke dagen en 2 nachten op een boot te hebben geslapen zijn we weer thuis en ik kan niet anders zeggen dan dat we het heerlijk hebben gehad. We hebben Amsterdam rond getramt, gelunched op zonnige terrasjes, gegeten in een peperduur restaurantje (geen wonder dat er verder niemand zat) en gegeten bij een pizzaria met een uithangbord zo groot als de poldertoren maar het tentje zelf was zo klein dat alle tafeltjes aan elkaar geschoven werden zodat wij aan tafel zaten met een yuppenstel die steeds hun blackberry's checkten maar helaas nooit een belangrijke mail of sms. Door de jordaan gewandeld, een jas gekocht in een winkeltje waar de echte jordaanse verkoopster me wel 10 keer heeft verteld dat kleren kopen (en dan speciaal jassen) in mijn maat een ramp is. De groene jas die ik wilde had ze nog wel achter en wilde ze best voor me halen maar die stond bijna nergens bij dus kon ik veel beter die grijze kopen (wat ik dan ook gedaan heb). We hebben natuurlijk een rondvaart gedaan en we zijn naar de film geweest "de storm" ook weer een aanrader. Nu zijn we weer lekker thuis, boodschappen gedaan en de eerste was in de machine. Volgend jaar weer!!!













De sirius lag tegenover het schip waar wij sliepen.















Door heel Amsterdam stonden 100 olifanten.




4 reacties:

Nance zei

Klinkt echt heel erg gezellig. Ik wil dat winkeltje ook wel eens bekijken.

Mijn dagboek zei

gaaf meid hier was je echt aan toe. geweldig .blijf er van genieten. gr will

Smitsky zei

Super! Gewoon lekker samen, genieten!

Rue de Bouzy zei

hmmm, dat zijn nu de leuke dingen. Samen genieten van elkaar in een gezellige stad.