2009 is alweer in zijn 9e maand beland en dan wordt het toch wel tijd voor een terugblik en eens even kijken wat er van de goede voornemens terecht is gekomen tot nu toe.
1. De broekriem aanhalen, letterlijk en figuurlijk. Tering (even geleend) wat zijn de kilo’s eraan gevlogen en wat zijn de euro’s eruit gevlogen, daar moet echt verandering in komen.
Niet helemaal gelukt, de kilo’s zijn er niet af en volgens mij zit er nog wel wat aan. Ook qua financiën stroomt het eruit met het voegen van de hele woning, de nieuwe voortuin en mijn nummer 1 die een rijbewijs wil halen.
2. Ik ga me minder druk maken!! Man wat kan ik me druk maken om dingen die er niet toe doen dus ga ik me niet meer zo druk maken om de schoolprestaties van mijn kinderen (hahahahaha gefopt dames)
Ook niet helemaal gelukt maar ik heb er wel van geleerd dat je je overal heel druk over kan maken maar dat het niets helpt. Dochter 2 is toch nog blijven zitten en je werk schuift je zo aan de kant, met een goede regeling dat wel, maar toch……
3. Is een beetje lastig omdat ik onregelmatig werk, maar ik wil toch regelmatiger gaan leven volgens mij gooi ik een heel stuk leven weg door dat onregelmatig gedoe.
Tja en dat is met mijn werk niet te doen, ik hou ook teveel van uitslapen
4. Meer genieten, ik maak me zo druk om dingen (zie 2) dat ik vaak niet geniet van de dingen om me heen.
Dat is ook lastig gebleken al kan ik om veel dingen achteraf wel heel erg lachen en denken “ach ja”, nu dit alleen nog voor die tijd doen :-)
5. Ik wil me meer gaan concentreren op mijn leefomgeving, we hebben altijd plannen zat maar omdat mijn schat wel heel druk is en ik enigszins lui (zie 3) komt er weinig van terecht maar daar wil ik dit jaar een beetje verandering in brengen.
Dat gaat redelijk goed we nemen echt meer tijd voor elkaar. We hebben het nog steeds veel te druk en soms vergeten we deze regel even maar toch doen we ons best, binnenkort gaan we samen 3 dagen A'dam onveilig maken.
Moraal van dit verhaal. Goede voornemens heeft werkelijk geen enkele zin want je houdt je er toch niet aan en toch heb ik weer een voornemen, volgend jaar wil ik de 4daagse lopen met dochter 3. NEEE niet die lange van Elbakero maar die korte van Emmeloord en dat is al heel wat want ik loop nu nog geen km zonder te hijgen, dus als je me ziet moedig me dan aan.

4 reacties:

Smitsky zei

Niet teveel denken... Ik denk dat dat het is, denk je niet?

Blondie Power zei

ik maak een spandoek voor je als je gaat lopen..

De beste ego strelende stimulans lijkt me!

;-)

Mijn dagboek zei

alle goede voornemens voor volgend jaar moet je op 3 januari al in vriezen. je kunt niks plannen alles loopt zoals het lopen moet hoor. komt wel goed meid. gr mij

Natascha zei

Haha gaat je vast lukken!
Ik wil volgend jaar de fish potato run lopen!

Dat zei ik vorig jaar alleen ook..