Vorig schooljaar heeft dochter 2 er een beetje met de pet naar gegooid met als resultaat dat ze is blijven zitten. Na meerdere malen zeer rustig (ahem) mijn teleurstelling te hebben geuit is daar weer een nieuw schooljaar. Een jaar waar ze zeer gemotiveerd aan is begonnen maar we willen het graag zo houden dus hebben wij een afspraak gemaakt. Voor iedere voldoende krijgt ze 3 euro, en voor iedere 10 maar liefst 10 euro. Maarrrr voor iedere onvoldoende betaald ze mij 5 euro. Ze heeft hier enthousiast mee ingestemd en tot nu toe ben ik haar 6 euro verschuldigd, ik hoop echt dat ik aan het eind van het jaar hoop dat ze een keer een onvoldoende heeft omdat ik anders failliet ga, maar voorlopig is het DEAL!!

3 reacties:

Blondie Power zei

Super.. hoe makkelijk rijk kun je worden..

kan ik ook zo'n deal sluiten mams?

Maris zei

Hier bijna dezelfde regeling, alleen houden wij het op 10 euro bij iedere tien, de voldoendes zouden ons al een kapitaal kosten ;-)
Super dat het werkt bij jullie meid!

Mijn dagboek zei

das een hele goeie deal. ga alvast maar sparen . wedden dat je falliet gaat. maarre diep in jehart heb je het er ook voor over. gr mij