Gisteravond een allerlaatste pv avond gehad van mijn vorige werkgever. Niet iedereen zag de noodzaak hiervan in dus de opkomst was niet heel groot wat als voordeel had dat we partners mee mochten nemen. Nou de achterblijvers hebben wat gemist, wat een heerlijk ontspannen en met vlagen hilarische avond. Vreselijk gelachen en heerlijk gegeten. Het bowlen was hartstikke leuk en spannend stiekem werden er namelijk toch wat onderlinge competities uitgestreden. De overige bloggers die er waren vertellen vast nog veel meer. Om 1 uur lagen we in bed en toen ik net heerlijk sliep kreeg ik een sms "mam ik ben hartstikke moe en wil naar huis maar nummer 1 wil nog niet huis" Tja als je afspreekt met grote zus dan moet je goed overleggen anders krijg je dit soort dingen. Even gebeld en ze hadden ondertussen afgesproken dat ze dan om 3 uur naar huis gingen. Om kwart voor 3 sms "ik wil nog helemaal niet naar huis ze wacht maar". Weer gebeld en na wat stevige woorden van mij en van haar vader die ondertussen ook wakker was geworden werd de telefoon neer gelegd. Om half 4 van beide dames telefoontjes en sms-jes de terugreis ging niet geheel vlekkenloos. Tegen 4 waren ze thuis en na op de overloop, zodat dochter 3 ook wakker werd, nog te hebben nageruzied, kon huize N. rustig gaan slapen. Ja het is hier echt huisje weltevree.

2 reacties:

Maris zei

Heerlijk he die pubers ;-)
Die puberzoon van ons is vrijdag gaan pieperen en was keurig om half twee thuis, heeft onderweg nog gebelt dat hij eraan kwam met de Espel "gang", bijna eng zo braaf ;)

Smitsky zei

Het spijt me, maar de kaarten van het Pieper waren al gekocht. Heb het nog gezegd...dan is het pieper ook en ik heb daar al bepaalde afspraken voor staan. Dan is de keuze snel gemaakt, vind ik (persoonlijk).