Powerpoint 8, Marketing 7. Ben er blij mee, schat zei al "wilde dat dochters eens met zulke cijfers thuis kwamen" Doen ze wel hoor, maar we hebben wat strijd gehad en nu komt nummer 3 eraan, begint volgende schooljaar op de middelbare school gaan we dezelfde molen weer in. Ze zegt nu nog dat zij het heel anders gaat doen, natuurlijk maakt zij altijd huiswerk (op tijd). Tuurlijk schat maar hoe komt het dan dat je nu nog maar 1 keer per week huiswerk hebt en dat soms ook op het laatste nippertje af hebt?? Enfin we zien wel, deze vakantie maar goed uitrusten dan kunnen we de strijd weer met frisse moed beginnen.
En die foto, echt niet!!

6 reacties:

Mijn dagboek zei

zie je wel dat je het kan. goed man die cijfers. en ja als dochter 3 dat nu zegt weet je zelf al dat het het tegenovergestelde word.
EN WAAROM GEEN FOTO??
fijn weekend gr mij

Zustertjen zei

Jeetje wat goed van je zeg. Echt een superresultaat.

elbakero zei

Powerpoint had ik wel gedacht :-)
Marketing een dikke duim!

FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BadBunny zei

Ahum...: http://ellynevepit.blogspot.com/2010/02/niets-veranderd.html

zo moeder, zo dochter(s) :-P

The world according to El zei

@ BadBunny Heey heey, mij niet om de oren slaan met mijn eigen blogs he ;-). Je hebt helemaal gelijk hoor!

BadBunny zei

Hahaha, kon het niet laten ;-)