Geklaagd wordt er veel in ons landje, soms lijkt het of er niets goed is. Nu zijn we natuurlijk ook een volkje van lekker klagen dan valt het altijd mee. Nu zit ik het journaal te kijken waaruit blijkt dat er in Amerika een wet is aangenomen om het zorgplan aanzienelijk te verbeteren. En dan ben ik toch trots op ons landje. Bij mijn weten wordt er nooit iemand weggestuurd uit een ziekenhuis omdat de verzekering niet in orde zou zijn, nee het is hier allemaal best heel goed geregeld. Het is natuurlijk wel heel duur, ik blijf natuurlijk een Nederlander en dus een beetje klagen.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

KLAGEN BLIJVEN WE DOEN HOOR.DAT HOORT BIJ ONS VOLK.
MAAR ALS JE VERZEKERING NIET IN ORDE IS . KOMT DE REKENING LATER DOOR DE BUS. GR MIJ

Zustertjen zei

idd we hebben het hier zo slecht nog niet.
Maar ik klaag nu even over de kleur van je tekst. Crisis dat lijkt wel onzichtbare inkt.

The world according to El zei

@ Zustertjen ja ik weet het, ben vergeten de letters een andere kleur te geven