Onze poes Jansen was al een tijdje wat aan het kwakkelen maar omdat het eigenlijk niet echt doorzette bleef het bij het voornemen om naar de dierenarts te gaan. Maar deze week nieste zij weer een keer in mijn oor en toen was het genoeg. Nu ging ik altijd naar de dierenkliniek maar ik hoorde heel goede verhalen van de "nieuwe" dierenarts. Samen met dochter 3 togen wij met Jansen in het mandje erheen. Nu zaten wij zo dat we door het raampje naar binnen konden kijken en we zagen 2 mannen rondlopen en een zag er errug goed uit. Ik zei tegen dochter 3 'ik hoop toch dat dat de dierenarts is' en dat was zo. VAVAVAVOEM wat een leuke!!! Het viel wel op dat er alleen vrouwen in de wachtkamer zaten en volgens zuslief is dat altijd zo. Met onze Jansen was niets aan de hand, klein poliepje en ze zag er volgens de dokter fantastisch uit voor een kat van bijna 16 jaar en had ze het gebit van een jonge kat, komt door alle muizen en vogels die ze vangt daar blijven de tandjes scherp en schoon van. Gisteravond was ik aan het werk met onze dierenliefhebber bij uitstek dus ik vertelde het verhaal van onze poes en ik vertelde waar ik heen was gegaan, ze keek op en haar ogen twinkelden. Ik zei dat het me opgevallen was dat er alleen vrouwen waren. Ze keek me aan en zuchte 'vind je het gek'.
Jansen heeft pilletjes en druppeltjes en snuft niet meer!!

6 reacties:

Zustertjen zei

Okee, dus ik moet mijn kat een beetje aansporen om ziek te worden om dat lekkertje te kunnen aanschouwen? Met mijn geluk is het een vrije dag voor hem en word ik door een vrouw geholpen.

Smitsky zei

Bij de dierenkliniek? Hmm.. ik ga altijd naar de Lemmer.

Mariska zei

Vurrrrtel wie wat en vooral waar???
Ik heb hier een Pebbles hond die nodig geent moet worden ;-)

The world according to El zei

@Mariska, Nieuwland bij het postkantoor

Nance zei

Ja die is leuk maar volgens mij is er op woensdag een vrouw. Beetje goed uitkienen dus wanneer je gaat.

Mariska zei

Iig niet op woensdag dus :P