Vandaag even weer een kappersbezoekje gehad, Nu heeft mijn nummer 1 een aantal weken geleden mijn pony geknipt want die hing zo hinderlijk in mijn ogen, nou ik kan je vertellen dat heeft ze rigoreus gedaan en daar heb ik voorlopig geen last van maar de grijze haren kwamen er doorheen en de geverfde haren die er nog waren bleekte al lekker op. Nu heb een aantal jaar geleden besloten de korte piekjes te verruilen voor lange lokken en dat is een heel moedig besluit want mijn haar groeit zeeer traag. Mijn schat gaf af en toe aan dat hij kort toch ook best leuk vond en eigenlijk misschien wel mooier, maar ik vond dat gevoel zo lekker dat gekriebel op mijn rug en het spelen met dat haar vond ik ook zo leuk. De kapper vroeg vandaag dan dus ook "alleen de puntjes?" toen ik de zeer impulsieve beslissing nam door te zeggen nee knip maar een stuk af. Tot op de schouders dan maar? vroeg mijn iets geschrokken kapster en zo gezegd zo gedaan. Kleurtje erin gevolgd door de schaar. Nu heb ik waarschijnlijk een zeer kort nekje (of een behoorlijke onderkin) maar ik vind het toch behoorlijk kort, wel leuk, maar kort.

5 reacties:

Blondie Power zei

gezien het feit dat ik niet meer in de NOP werk, lijkt het me de hoogste tijd voor een bak thee en anders gewoon een foto op je blog...

Smitsky zei

Dit is echt zo'n, het gaat weer voorjaar worden besluit. Mooi, nu nog een foto ;)

MissNonsens zei

Dat resultaat willen we allemaal bekijken! Oftewel FOTO?????

elbakero zei

FOTO!!!!!!!!!!!!!!

Mijn dagboek zei

nou kunnen we niet zeggen of het mooi staat. plaats dan effe een foto. gr mij