Niets gewonnen met bingo maar het was wel een super gezellige familie bijeenkomst. Schat was naar voetballen en helaas heeft Heerenveen verloren. Zondag de hele dag geleerd en hoe meer ik achterin het boek leerde hoe meer ervan voorin verdween. Maandag kwam studievriendin D. onverwacht langs en dat was lekkere afleiding. Examen ging eigenlijk boven verwachting, ik durf het haast niet te zeggen want de vorige keer ging het bagger en had ik een 9 dus misschien nu een 4?? Vanavond werken. Woensdagavond valt school uit maar dat komt goed uit want mijn lief gaat naar Nederland -Verenigde Staten dus kan ik hier de boel regelen. Verder de hele week werken en heel fijn zaterdag vrij gekregen. Zo dat is dus mijn week.

2 reacties:

Simone zei

fijne week :)

Mariska zei

Komt goed, ik duim voor je;-)