Dochter 3 was vorige week met een vriendin in de winkelstraat geweest en dat belooft nooit iets goeds. En het kwam dus zondagavond, "mam ik heb een heel leuk shirtje gezien bij scooter". En omdat mijn specialiteit uitstellen is en dingen vaag beloven en dan niet nakomen en omdat ik een vreselijke hekel aan winkelen heb, zei ik dus iets van "eind van de week maar even kijken". Maar daar nam madame geen genoegen mee vandaag moest het gebeuren. Dus togen wij vanmiddag naar de winkelstraat, de een een stuk vrolijker dan de ander. Een andere specialiteit van mij is, als ik dan eenmaal toch aan het winkelen ben, om alles dan maar in een keer te kopen zodat ik er weer heel lang af ben. Dus heb ik een blij kind die een spijkerlegging, een zwarte legging, een witte lange broek, een witte korte broek, een spijkerkniebroek, een zwart shirt met I ROCK op de voorkant, een wit shirt met een andere vage tekst, een paars geruit bloesje, een blauw geruit bloesje, een groen gestreept jurkje, een nieuwe armband, een paar laarzen met hakken, een paar schoentjes met veters en 2 stelletjes ondergoed rijker is. Na ook nog fris mét te hebben genuttigd bij de Hema kan haar middag niet meer stuk. Nu loopt ze te paraderen op haar hakken en straalt zo dat zelfs ik geen spijt van het winkelen heb. En nu begint de discussie met nr 1 en 2 wat ze vrijdag aan moet naar haar eerste grote disco avontuur. Dochter......

Kwam trouwens op weg naar de winkels ook nog een lekker blond ding tegen in een mini die weer niets zag :-)

7 reacties:

BadBunny zei

Tering! Heb je zin om binnenkort met mij te gaan shoppen? :-D :-D :-D

Nance zei

Ik zag haar lopen, ze was echt supertrots! Stond haar ook erg mooi. Is ze er al uit wat ze vrijdag aan gaat doen?

Anoniem zei

el! ellliiieee! hoe IS het dan! heb je weer gevonden!!!!(doe twitter tegenwoordig, @fief12 dus was je linkie weer es kwijt). hier alles goed, kids heeel goed, man weer baan en ik al 2 mnd plat want hernia.promotie gemaakt op het werk en vandaag vanuit de bedstee toezicht gehouden opt plaatsenvan dubbel glas wahaha! alleen maar goed nieuws dus! ik ga jou ff bijlezen!!! dikke kus! fief

Zustertjen zei

Nu maar hopen dat je het niet leuk gaat vinden. Kost anders zo veel.

Mijn dagboek zei

klaar voor de zomer. heerlijk.
maar lijkt er op dat je andere dochters het deze week ook wel effe winkelen met mams . gr mij

Hermanus zei

Huh? Ik heb niet eens een Mini.

The world according to El zei

Heey Fief, mail me even dan doen we het voortaan zo, ellyneve@home.nl
@bonnie, ik wil best mee maar dan zit ik op het terras en ren jij je rot.
@Hermanus, NIET?? hoe kon ik me zo vergissen er zijn dus 2 lekkere blonde stoten in de buurt.
@Zustertjen, echt nooit, winkelen ga ik nooit leuk vinden