Tjonge je zou denken dat ik alle tijd zou hebben om regelmatig hier te posten maar niets is minder waar. Het is echt heerlijk om thuis te zijn maar de tijd vliegt. Op dit moment oefenen we 3 a 4 keer per week voor de revue en dit vaak 3,5 uur achter elkaar dus dat vreet tijd (maar het is vreselijk leuk om te doen) ik zou zeggen kom allemaal kijken, de kaartverkoop is begonnen (hint). Het lijnen gaat echt beroerd, ben volledig uit het ritme en kon de eerste 3 weken niet wegen dus heb ik het een beetje laten gaan, was dus 4,5 kilo aangekomen, gelukkig is daar de eerste 2,5 alweer vanaf, maar met de pinksteren ben ik helaas weer een beetje uit de band gesprongen dus tegen het weegmoment van vanavond op. Verder ben ik bezig om boven alles eens lekker schoon te maken en alles weer eens even door mijn handen te laten gaan, had eerlijk gezegd om dit de eerste 2 weken klaar te hebben, maar ben hier dus nog steeds mee bezig. Ik is wel een heleboel mensen waar ik mee werk, maar het thuis zitten bevalt me akelig goed, wat heerlijk om een hele dag te kunnen plannen zoals je zelf wilt, nu komt er van die planning niets terecht vaak, maar het is zalig om dan gewoon de volgende dag het opnieuw te kunnen proberen. Ik had gedacht dat ik deze weken veel zou bewegen, maar ik doe veel te weinig, we nordic walken wel en ik wandel wel wat maar niet genoeg dus heb ik op mijn favo site een fietskar gekocht en daar heb ik al een paar keer boodschappen mee gedaan (tot groot genoegen van de jongste en tot groot verdriet van de oudste, die schaamt zich rot zegt ze al was ze de eerste die met de kar door het dorp knetterde) en straks ben ik van plan met dat ding naar het strand te gaan, koelboxje erin, stoeltje mee, boekje in de kar en genieten maar.

4 reacties:

Effe Uppen zei

Volgens mij wil je nog wat smokkelen met je sabbatical time, het is echt geen donderdag 17 mei meer hoor :)

Nance zei

Het is echt een gaaf ding die fietskar! Als het even kan ga ik met je mee naar het strand.

Anoniem zei

Nog even dan zien we je weer :)

Smitsky zei

Ja, je hebt het zo druk... Heb al 4 x voor een dicht deur gestaan. Maar toen zeiden de buren dat je weer aan het zingen was. En verrek, ik kon je horen... Ook heb ik je al zo vaak op je fietskar voorbij zien racen ;)

-
-

Nee hoor, gekheid.. Nog even en je bent er dus weer.. Lekker he??