Vanaf vandaag ben ik vrij!!! Vrij tot 9 juni en ik ben echt van plan er van te genieten.


Nu vind ik mijn werk echt hartstikke leuk, maar vrij zijn......tja dat is toch ook wel heel erg lekker. De voorpret is ook al zo leuk, eerst lekker lunchen met je naaste collega's, lekker lunchen met je team en gister op koninginnedag kreeg ik van Lida en Gerrie een hartstikke leuke verrassing. Ik kreeg een cadeautje om te vieren dat ik op sabbatical ging en dat alleen vond ik al zo leuk, maar de inhoud was nog veel leuker. Een knalroze zonnehoed (die ik heel hard hoop nodig te hebben) een sjaal (die ik nooit hoop nodig te hebben) en 4 stress ballen (doe ik niet denk nodig te hebben, maar die wel erg leuk zijn) Ik was enorm blij verrast, ik vind het zo lief!


Nou ga ik genieten van mijn vrije tijd, al is er al weer een behoorlijke tijd volgepland, maar dat lezen jullie dan wel weer hier.


3 reacties:

Effe Uppen zei

Genieten zal vast wel lukken. Doe lekker alles wat je wilt en wat je niet wilt niet. :)

Smitsky zei

Mooie hoed.....;)

elbakero zei

ja ja, nu weten we het wel :-)

Geniet er maar lekker van. Je hebt het verdiend!