Vanmorgen om kwart voor 9 was ik al bij Nancy, er moesten nog cadeautjes voor mijn jarige nichtje worden gekocht, daar was ik nog niet aan toe gekomen. Nancy moest toch nog taart halen dus kon ik gelijk mee.
Taart opgehaald, hup naar de speelgoedwinkel, was nog dicht dus even vlug naar de AH om wat boodschappen. Cadeaus gekocht en daarna weer naar huis. Blog schrijven en om een uur of 10 naar mijn nichtje. Tussen de middag samen met Bennie lekker even eten, daarna cakejes gemaakt voor de verjaardag van Merel donderdag, dan kan ik die morgen versieren. Samen met Nancy nog even naar Urk voor een cadeautje voor Semra (daar ga ik morgen met Lijda en Nancy heen) en een nieuw bakblik. 's middags naar de verjaardag van de dochter van een vriendin en thuis vlug een kipje gegrild en aardappeltjes gebakken en boontjes erbij. Dit hebben we net achter de kiezen en vanavond heb ik nog een vergadering. Dit was dus mijn eerste heerlijke "rustige" dag, als mijn hele sabbatical zo is dan ga ik weer werken!!!!

0 reacties: