De mensen die mij een beetje kennen lezen en horen tussen de regels door wel dat het met lijnen niet zo goed gaat. Ik sla af en toe volledig door met eten en kan daar op de een of andere manier niet mee stoppen. Het is begonnen vlak voor mijn sabbatical, wat probleempjes op het werk en direct daarna 6 weken vrij waardoor de regelmaat ver te zoeken was. Ook het vreselijk verlies van mijn neef Carlo heeft me erg aangegrepen en zo waren er nog meer dingetjes waardoor ik op de een of andere manier eten moest tot ik misselijk was. Ook het feit dat er steeds wat was op woensdagavond en je niet hoeft te wegen maakt het makkelijker om je te laten gaan want niemand ziet het (alleen ik die iedere dag op mijn nieuwe weegschaal sta die akelig goed weegt) Woensdag ben ik weer naar de ww geweest maar heb besloten me niet te wegen maar alleen te laten stimuleren en ik hoop dat dat nu goed gaat, helaas was mijn eigen leidster er niet en dat is toch de beste die we hebben, maar goed. Het gaat nu alweer 2 dagen goed en ik hoop dat vandaag de 3e erbij komt. Dan morgenavond barbecueen, dinsdagavond barbecueen en zo is er altijd wat. Dus ik heb hulp nodig, iedereen die mij ziet eten of hoort dat ik mee wil snacken, moet even vragen "heb je er wel punten voor" of 'weet je het zeker"oke?

2 reacties:

All about Me zei

Dat ga ik voortaan ook doen, als ik iets lekkers voor je moet halen, Heb je er wel punten voor?
Ananas wil ik wel halen, dat is 0 punten

Anoniem zei

als je wilt dat we je helpen dan helpen we je maar al te graag natuurlijjk! Zet hem op!