Dit is mijn 100ste blog. Ik had me voorgenomen om voor de vakantie 100 verhaaltjes te hebben getypt en dat target heb ik in ieder gevan gehaald. Dit stukje gaat over hetgene waar ik dit jaar het meest plezier in heb gehad namelijk de revue. We hebben een mini reunie gehad en heerlijk gebarbecued met iedereen en partners, aan het eind van de avond zaten we met z'n allen om de grote kachel te lachen en praten. Het was op een dinsdagavond en we gingen daarom om half 1 naar huis maar ik denk dat als het in het weekend was, het echt serieus nachtwerk geworden zou zijn. Binnenkort komen we weer bij elkaar om de dvd te gaan bekijken want die was nog niet klaar. Ik heb al voorgesteld om gauw een keer met z'n allen te gaan karaoke-en kunnen we weer even zingen, alleen dan moet mijn zusje ook mee denk ik want een karaoke avond zonder Nancy, nee dat kan ik echt niet maken.

3 reacties:

Blondie Power zei

Het ziet er idd gezellig uit...

geniet van je vakantie en tot gauw!!!!

Nance zei

Het ziet er echt heel gezellig uit!

En karoke zonder mij!! Dat gaat niet, dat snapten jou revue collega's toch ook wel??

Mijn dagboek zei

gefeliciteerd hondert keer op dat toetsenbord rammen om ons te vermaken is niet niks en je hebt weer iets om naar uit te kijken veel plezier op vacantie gr mij