Vandaag weer even mijn excel bestandje bijgehouden (ja ja de cursus is niet voor niets geweest) Maar wat heb ik er toch een hekel aan GELD, wat een gedonder is het toch iedere maand, de mensen die mij goed kennen weten dat ik met dit goedje niet goed kan omgaan, ik reken mezelf altijd rijker als dat ik ben en op de een of andere manier vliegt het mijn portemonnee uit. Denk ik dat het een mooi rustig maandje wordt en dat ik aan het eind van de maand heel wat over heb, gaat mijn stofzuiger kapot en werkt mijn dochter zichzelf het schompes zodat ze een notebook kan kopen, waarvan haar vader heeft beloofd dat hij de helft zou betalen, dus is het weer de broekriem aanhalen. Voor dat jullie allemaal met tranen in de ogen een collecte voor mij gaan houden, hoeft niet hoor, we hebben het absoluut niet slecht, maar ik zou het nog wel veeeel beter willen hebben. Ik heb er gewoon een hekel aan als iets niet kan, ik wil alles en wel meteen. Volgens mij moet ik gewoon rijk zijn, ik denk dat niemand in de hele wereld er zo van zou genieten als ik........... Eerst maar even de energie wacht betalen en..... en...... en.....

4 reacties:

Anoniem zei

zal ik je mijn maandelijkse lijst niet laten zien, ik reken precies uit wat ik te besteden heb elke maand anders loopt het de mist in zoveel heb ik namelijk niet. maar kom steeds precies op nul. Rood staan daar doe ik gelukkig niet aan en studielening ken ik ook niet :)

Maar ik kan natuurlijk pas met jouw meepraten als ik ouder ben en kids heb :)

Smitsky zei

Hee hallo, jullie hebben een gezin he? Volgens mij kun je dan echt ineens weer voor een uitgave komen te staan, dat je denkt...oooow sh*t.

Denk maar zo, jullie hebben te eten, zijn gezond, lekker huussien en zien er altijd goed uit!

Het is een ander verhaal als je alles bij de Bingo zou uitgeven ;)

Mijn dagboek zei

meid wees blij ze zijn gezond en er staat iedere avond een bord dampende kost op de tafel en als je dan al die snoeten zit van de kids ben je toch heel rijk gr mij

Effe Uppen zei

Natuurlijk zijn we allemaal op onze eigen manier "rijk", maar wees eerlijk, volgens mij wil iedereen wel wat meer dan dat ie heeft. Wat zou het lekker zijn iets moois te zien en niet te hoeven nadenken: Kan ik het wel betalen, maar gewoon lekker doen.
Zou best lekker zijn hoor.
Dus Elske, ik sluit me lekker bij je aan. :)