Enkele blogs geleden schreef Smitsky over wel of niet een bestel mini en toen dacht ik wat is dat toch vreemd, mensen met een passie, maar vanmorgen tiidens de zondag was (ja moet eerlijk zeggen dat ik op de rustdag de meeste wassen draai) zag ik dat ik ook passie had, namelijk voor wasmiddel. Ik ben er gek op, probeer nieuwe middelen onmiddelijk uit, het is een goedkopere passie als die van Smit, maar net zo gepassioneerd!!!



Er heeft nog iemand bij mij in huis een (nieuwe) passie en dat is computeren, dit deed ze al veelvuldig maar sinds gisteren op haar eigen laptop, nu nog met een draadje maar vanaf maandagavond draadloos.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

zondag rustdag kun je vergeten dat is wasdag en als ze achter de lapper zit weet je tenminste dat ze thuis is.. weer een zorg minder gr mij

Blondie Power zei

zaterdag en zondag ook wasdag in huize Lensen.. :-)

en die laptop? Lekker toch? Straks geen gekut met dat draadje.. perfect man...

Smitsky zei

Ben ik vreemd? Echt waar? Alleen maar een beetje maf. toch?