Vorige week toen Nancy en ik samen ondergoed voor mijn oudste dochters aan het kopen waren bij "Hunkemöller vroeg de verkoopster op een gegeven moment voorzichtig "ben jij Elly Pit?" Dat kon ik niet ontkennen en al gauw herkende ik haar ook, we hebben bij elkaar in de klas gezeten op het KMBO en ik heb er met mijn toenmalige vriendje Johan zelfs nog een keer een weekend gelogeerd, zij woonde namelijk al samen dus dat was leuk! We hebben telefoonnummers uitgewisseld en na een enthousiaste sms wisseling afgesproken om samen te gaan lunchen en gisteren was het zover. Het was werkelijk een trip trough memory lane, geweldig leuk, wat wist zij zich nog veel van mij te herinneren en van onze schooltijd, ik heb toch duidelijk meer geblokt, maar al met al kwam er wel veel boven. Na een uurtje moest zij weer aan het werk, maar we hebben afgesproken contact te houden.

5 reacties:

Smitsky zei

Heb jij duidelijk meer geblokt???

En, wat kwam er allemaal nog naar boven? Was je "keurig"?

The world according to El zei

Grapje zeker?

Smitsky zei

Mwoah... ;)

Mijn dagboek zei

die goeie ouwe tijd we kunnen niet zonder denk ik dan maar gr mij

Mijn dagboek zei

die goeie ouwe tijd we kunnen niet zonder denk ik dan maar gr mij